Hvem er OnLine Telemarketing
OnLine Telemarketing blev grundlagt i 1999. Siden begyndelsen har virksomheden beskæftiget sig med at styrke og udbygge kundernes position på markedet. Der arbejdes altid målrettet – både internt i virksomheden og sammen med hver enkelt kunde.
I 2011 gennemgik OnLine Telemarketing et generationsskifte. Dette skete blandt andet for at sikre virksomhedens fortsatte udvikling til gavn for såvel kunder som medarbejdere. Siden da har virksomheden åbnet nyt callcenter i Aarhus. Udvidelsen af OnLine Telemarketing skulle sikre og styrke kompetencerne blandt virksomhedens medarbejdere for derigennem at kunne løse opgaverne for virksomhedens kunder på bedste vis.
I dag er OnLine Telemarketing en velkonsolideret virksomhed med et stærkt økonomisk og kundemæssigt fundament. Virksomheden er blandt de største og absolut bedste outbound telemarketingvirksomheder i Danmark og virksomheden er flere gange blevet rated med “AAA”, som er højeste kreditvurdering.
Hvad laver OnLine Telemarketing
Det primære forretningsområde for OnLine Telemarketing er direkte salg. Virksomheden beskæftiger os blandt andet med salg af avisabonnementer, magasiner, kurser, redningstjenester og telefoniløsninger. Yderligere påtager virksomheden sig opgaver inden for mødebooking og leadgenerering, og har en lang og bred erfaring med kontakt til både erhvervs- og consumermarkedet.
Dagligdagen i OnLine Telemarketing er præget af virksomhedens værdisæt, hvilket direkte afspejles i vores resultater. Der arbejdes målrettet med medarbejdere, så der sikres en konstant udvikling og forbedring af medarbejdernes og dermed virksomhedens kvalifikationer.
OnLine Telemarketing fungerer som kundernes eksterne salgsafdeling, og gennem et tæt samarbejde opnås fælles mål med virksomhedens kunder. I enhver opgave virksomheden arbejder med, kan der forventes en seriøs tilgang, så der sikres en indfrielse af de fælles forventninger.
Virksomheden og partnernes kompetencer, gør os til en god og solid samarbejdspartner, til sparring og udvikling af enhver salgsopgave.
OnLine Telemarketing har tre kerneværdier, som giver virksomheden det nødvendige afsæt
til at realisere sin mission og vision til gavn for kunder og medarbejdere:
Ærlighed + Ansvarlighed = kvalitet
Virksomheden ønsker, at enhver kunde og medarbejder skal opleve disse værdier i mødet med OnLine Telemarketing.
Værdisættet medfører, at kunden trygt kan overlade opgaverne til OnLine Telemarketing.
Missionen hos OnLine Telemarketing er at styrke vores kunders position på markedet
og være deres foretrukne samarbejdspartner på telemarketingsydelser.
Virksomheden vil levere løsninger af høj kvalitet, som opfylder kundernes ønsker og behov.
Virksomheden ønsker at indgå som et naturligt salgsled med en tæt kontakt til kunden, hvor informationsflow og salgsoptimering er blandt de stærkeste sider.
Virksomheden ønsker at tiltrække og udvikle medarbejdere, som trives i et aktivt miljø, hvor personligt engagement er afgørende.
Virksomheden ønsker at være bedst på sit felt for at kunne skabe vækst og større værdi for kunder, medarbejdere og ejere.
Visionen hos OnLine Telemarketing er at være en af Danmarks bedste
og mest innovative telemarketingsvirksomheder, hvor kvalitet og seriøsitet
danner grundlag for et godt samarbejde med kunden.